"לבני תדבר ואנחנו נבנה, זו חלוקת עבודה נאותה"

דוד קורצווייל No Comments on "לבני תדבר ואנחנו נבנה, זו חלוקת עבודה נאותה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר השיכון אורי אריאל אומר עלה לראיון רחב ביומן הצהריים בקול חי על הדברים שעל הפרק.

בנושא האסירים המשוחררים אמר אריאל כי "בבית היהודי הצביעו נגד, וכך נעשה אם יעלה שוב נושא של שחרור אסירים. משחררים ארבעה רוצחים תושבי ירושלים ואנו חושבים שאנו תורמים בהרבה תחומים בממשלה מחינוך ועד בניה, איש לא ביקש מאיתנו לפרוש וכנראה יש סיבה".

במענה לדברי שרת המשפטים לבני שתקפה את אריאל מוקדם יותר הבוקר באומרה כי החרם יעטוף את כל מדינת ישראל ענה אריאל כי "החוק של סיפוח בקעת הירדן היה נראה ללבני ועוד שרים כפרובוקציה או כקומבינה פוליטית, אבל גם החזון של לבני להשארת הגושים ואי מתן אשרה לזכות השיבה לא יביא לשלום, היא תאמר את דברה ואנו נבנה את ארץ ישראל".

בנושא הבנייה ביישובי יו"ש אמר אריאל כי הוא לא מפרסם מספרים, וכי הוא לא עסוק רק ביו"ש אלא בארץ ישראל כולה. "רק היום פרסמנו 320 יח"ד בדימונה, שזה יותר חשוב. שיווקנו מעל 40 אלף יח"ד שזה עלייה יפה. תשאלו אותי למה לא בונים יותר, זה יותר חשוב".

על מחירי הדיור אמר השר כי "2013 היא שנה מבוזבזת, אמרתי זאת כבר בהתחלה, 2014 תהיה התייצבות ובתחילת 2015 תתחיל ירידת מחירים בדיור. לא השתנה בזה דבר, עובדים על זה קשה ויהיו לזה תוצאות. יש גם דיונים עם האוצר על מחיר מטרה לדירה כדי שהמדינה תתערב להוריד מחירים על ידי סבסוד וכדו', מקווה שנוכל לדווח על כך".

גם פעילות וועדת שקד עלתה לדיון: "יש ויכוח על ענישה פלילית, אנחנו מתנגדים לכך ונראה לי שנלך על פשרה של סנקציות כלכליות שימשיכו בפליליות אם לא יעמדו ולא יצליחו".

האזינו לאורי אריאל מתראיין לקובי פינקלר ביומן הצהריים
"



0 תגובות